2007. január 16.

Windows Vista


Egyetemnek és Microsoftnak köszönhetően szépen felhasználhatom a legtöbb Microsoft terméket így a Vistát is. Mivel vége a vizsgaidőszakomnak, ezért szépen lesz időm tesztelés alá vonni a legújabb windowst. Természetesen azért megmarad kedven XP is, mert stabil, meg ott van egy csomó driver is ami még nincsen vistára, valamint kell az IE6 is nekem fejlesztés miatt! De majd szépen írok valamit, hogy milyen is lett az új windows. Mennyire stabilabb, nem stabilabb. Mennyire zabálja memória, mennyire nem megy rajta semmi, mennyi a booting time. Jaj de szép nap lesz, az amikor felkelek, egy délelőtt archíválok mindent. Valamint van egy kedves kis elszigetelt része a winchesteremnek amelyet a windows ugyan lát, hogy van egy olyan, de nem tudja mire vélni. Na ott van egy linux, amitől meg akarok szabadulni, mert nem használom semmire. Na ha oda sikerülne feltenni a Vistát, akkor nagyon fogok örülni:D Viszont most mentem aludni...

5 hozzászólás:

Névtelen írta...

Ehhez a szarhoz állítólag egy erőmű kell.

Panyi írta...

Mondom leszedtem Windows Vista Advisory ami szépen elmondta nekem, hogy melyik ediotion nekem a jó, meg hogy milyen új hardvert kellene betennem a gépbe, de azt mondta, hogy nekem jó lesz...De majd kiderül... Na meg ez a program minden jót mondot index munkatárnsak is azt modnog lefagyott...

Alwares írta...

Majd egyszer én is kipróbálom, ha lesz még 1500 MB RAM-om...

Panyi írta...

Egy giga rammal egész jól megy, bár az igazat megvalva a fele a vista benne, a maradék jut a többire, és még nincsen is túlterhelve még minden szarral, szóval még egyszer majd veszek egy giga ramot, csak az az igazság, hogy akkor már gépet kellene lecsérlni, alaplap, processzor, ram, videókártya:D Szóval akkor inkább várok mígy DX10es videókarik lemennek, azt veszek egyet:D

Panyi írta...

Ez még egy ideig elég lesz wowra, meg a többire... plusz találok olyan játékot, ami elfut a gépemen és le tudom fordítani:D + hivatalos melókhoz nem is kell a játék...

Megjegyzés küldése