2007. január 31.

Meló befejezve, WoW újratöltve

A tegnapi nappal, azaz a hajnali kettő már ma volt. Tehát a mai nappal befejeztem a KarrierExpo oldalát. Azaz még nem teljesen, de már csak tényleg kisebb simítások várnak rám...Remélem...ugyanis még a megrendelő kitalálhat valamit, meg a főnök is:D Szóval lesz még dolgom sztem. Viszont meg fogom kérni az áramat, mert rengeteget melóztam vele. Na de befejeztem és ma végre WoWolhatok, Prison Breaket, Heroest, 24et vagy éppen House-t nézhetek. De még előtte le kell fordítanom a Baldur's Gate Anthology és az Icewind Dale Anthology dobozképét, amelyből már félre tetettem magamnak egy-egy példányt. Mert sajnos csak a BG2 ül polcomon, de mindegyiknek ott lenne a helye.
A közeljövőben végre eljutok a fodrászhoz is. De még mielőtt megkérdeznétek, nem nem vágatom le a hajam, csak annyira, hogy kilássak:D

3 hozzászólás:

Alwares írta...

Az én halyamra is ráférne már egy kis ilyesmi vágás, bár még maradhat egy ideig, nem lóg teljesen a szemembe :)

Névtelen írta...

Ha annyit játszanál a wow-val, mint amennyit blogolsz róla, már 70-es karaktered lenne. :D

Panyi írta...

Nem sok időm van:D

Megjegyzés küldése