2007. január 30.

Vincent Van Gogh


Azt kell mondanom, ma egy kicsit kultúrálódtam ebben a kultúra mentesnek ugyan nem mondható társadalomban, de azt azért észre lehet venni, például rajtam is, hogy csak akkro megyek múzeumba, ha valami extravagáns művészről, kiállításról legyen szó. Így volt ez kedves Van Gogh-gal is. Annyira nem néztem volna meg, vagyis gondoltam rá. Meg is beszéltem Nomimmal, hogy vizsgák után el kellene nézni, hogy kultúrpontjaim szintjét egy kicsit megnöveljem és ne egyesével tegyem azt az hollywoodi sok-mínusz-kategóriás-(animációs)-filmekkel, hanem végre legyen valami ami egyszerre növeli többel. Én mint egyszerű szemlélő nem tudnám megmondani, hogy melyik igazi festmény és melyik nem, szóval én kn kifizetnék simán egy replika kiállításért is ennyit, mert most ki tudja megmondani, hogy igazi vagy nem, egy műértőn kívül??? Nagyon senki. Bár mondjuk, ha két helyen állítják ki ugyanazt a festményt, na az lenne a gáz, ha valaki észrevenné.
Nem egészen így terveztem ezt a bejegyzést. Gondoltam közlök veletek némi kis kulturális ismereteket, de aztán más irányba terelődött el a gondolataim. A lényeg, hogy nekem két festmény majdnem ugyanolyan. Ha tetszik, akkor tetszik, ha nem, akkor nem. De mint mondtam kicsit ma is tanultam valamit. Legközelebb nem tudom hova megyek, de majd beszámolok róla nektek.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése