2007. január 8.

BSZ2 bukta

Na ez most nem sikerült, de előző évben is pont ugyanezvolt. Nem sikerült bemenni első körbe, mert valakik jobban tolakodtak, mint mi. Na mindegy, akkor még nézelődtünk. Majd mikor bementem, akkor kihúztam egy annyira nem nehéz tételt, mint múltkor. Szépen írtam minden, már majdnem jelentkezni akartam, amikor egy kedves bácsi (nevet nem írok, mert még google megtalálná és lehet nem tenne az jót nekem) szólított, hogy menjek, mert már letelt időm, na mondom okés. Bácsi szintén előző félévben megbuktatott, mert úgy kérdezett, mintha ő egy kis ötéves lenne és magyarázzam el nekik gráfokat... most is ugyanez volt csak más témakör, na mindegy a lényeg a lényeg nem lett meg. Viszont múltkro meglett következő, mert első szériában voltam... jelentkeztem és meglett... na majd meglátjuk.
Most meg már ideje lenne elkezdeni a Szoftver Technológia tanulást tisztelt kollégák. A boromat már ide készítettem:D

"Az OOP nagyon class dolog." - L.Z.

A munka első 90%-ához kell a pénz első 90%-a és a második 90%-ához a második 90%-a." - L.Z.

"Ezt magyarul úgy fogalmazhatjuk meg szépen, hogy amelyik szteckbe mi lepusoltuk..." - L.Z.

"Ezt akkor is tudniuk kell, ha éjszaka a fejükre lép egy tehén és elröffenti magát, hogy RUP!" - L.Z.

Ja és majdnem elfelejtettem, hogy múltkor mozizás közben láttam az ÁTOK 2 előzetesét. Ugye mindenki emlékszik arra a márciusi esti mozizásra....

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése