2007. január 17.

Sok-sok dolog ma

Ma nagyon sok minden volt. Elmentem Amextec és felszedtem egy csomó játékból egy-egy tesztpéldányt, hogy megtekintsem, hogy mennyire jól is sikerült a fordításuk. Ilyen volt a Ceasar 4, Shadowgrounds, GTI Racing, Rayman Raving Rabbids, amiből még nyereményjátékra is kaptunk. Hazajöttem akkor azonnal belekezdtem a nyereményjáték elkészítésébe. A kedves IE6 úgy felhúzta az agyamat hogy csak na, de annyira hogy AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Szóval nagyon, de sikerült megoldani.
Estefelé egy kis melómegbeszélés. Lesz rendesen meló. Nagyon fogok örülni neki, hiszen tanulok + még kapok pénzt is.
Majdnem elfelejtettem, hogy kaptam a forgalmazótól Lord of the Rings Shadows of Angmar béta kulcsot is, amelyet már tesztelnék, csak még töltöm azt a 3 giga installert. Vista kicsit halasztva, mert sok a meló a tesztelnivaló, cikkírás, így majd csak akkor lesz fenn, ha nagyon lesz időm.
Nagyon mást nem fogok ide írni, mert most nagyon nincsen kedvem. IE6 nagyon-nagyon elvette a kedvem....

3 hozzászólás:

Alwares írta...

Amiket kaptál tesztelni mind király játékok főleg a Caesar 4 a nagy kedvencem, a 2 óta tolom a szériát :) Viszont az a LOTR online miatt nagyon irigykedek, nekem csak egy vanguardot sikerült sajnos szerezni, és nekem 6 GB istallert kell lehúzni :P
Egyébként jó lett a nyereményjáték!

Névtelen írta...

Mit melózol?

Panyi írta...

Webre fejlesztek

Megjegyzés küldése