2007. január 24.

Vásárlás

Tegnap sikerült jól lejárnom a lábam egy bőrkabátért. Elmentem az Árkádba először, vagyis itt a Pólusban is voltam, de nem találtam semmit, akkor ott bejártam minden voltot, és nem nem volt semmi ami tettszett is volna nekem, egyszerűen hihetetlen volt. Volt egy olyan bolt, ahol csak bőrkabát volt, de ott sem volt olyan ami tetszett volna. Hihetetlen volt. Westendbe nem akartam menni, mert messze van és sokan vannak:D Valamint Mammut, de ott nincsen semmi. Aztán végül pólus lett és ott vettem. Szörnyű volt és mindig így járok, hogy elmegyek messze, azt itt is meg lehet venni!

2 hozzászólás:

Alwares írta...

Nekem lassan egy éve van egy király kis bőrkabeszem :) Bár inkább akkor álna jól ha egy Harlley-en ülnék de az kicsit drágább lenne ....

Panyi írta...

Nekem eddig is volt, csak sajna kinőttem így kellett venni egyet megint.

Megjegyzés küldése